
در دیدار جمعی از همکاران واحد کتابخانه با دکتر معصومه مشکلگشا، رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س)، از تلاشها و خدمات ارزندۀ این گروه تقدیر شد. در این دیدار، رئیس دانشگاه نقش کتابخانه را بهعنوان یکی از ارکان اصلی فعالیتهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه مورد تأکید قرار داد و از زحمات مستمر همکاران این واحد در توسعۀ زیرساختهای علمی، ارائه خدمات کارآمد به دانشجویان و بهروزرسانی منابع آموزشی قدردانی کرد. همکاران واحد کتابخانه نیز در این جلسه به بیان گزارشی از فعالیتها، برنامههای در دست اقدام و چالشهای پیشِرو پرداختند و بر تداوم تلاش برای ارتقای کیفیت خدمات تأکید نمودند. این دیدار با تجلیل از کارکنان و آرزوی موفقیت روزافزون برای آنان پایان یافت.

11 آذر 1404