صفحه اصلی   >   اخبار   >   قدردانی رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) از تلاش‌های همکاران واحد کتابخانه
قدردانی رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) از تلاش‌های همکاران واحد کتابخانه
11 آذر 1404

در دیدار جمعی از همکاران واحد کتابخانه با دکتر معصومه مشکل‌گشا، رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س)، از تلاش‌ها و خدمات ارزندۀ این گروه تقدیر شد. در این دیدار، رئیس دانشگاه نقش کتابخانه را به‌عنوان یکی از ارکان اصلی فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه مورد تأکید قرار داد و از زحمات مستمر همکاران این واحد در توسعۀ زیرساخت‌های علمی، ارائه خدمات کارآمد به دانشجویان و به‌روزرسانی منابع آموزشی قدردانی کرد. همکاران واحد کتابخانه نیز در این جلسه به بیان گزارشی از فعالیت‌ها، برنامه‌های در دست اقدام و چالش‌های پیش‌ِرو پرداختند و بر تداوم تلاش برای ارتقای کیفیت خدمات تأکید نمودند. این دیدار با تجلیل از کارکنان و آرزوی موفقیت روزافزون برای آنان پایان یافت.